fredag 23. mars 2012

Fin-fin fredag med småsyk pjokk.

Minsten har vært syk en uke så vi har sjonglert og styra med jobb og barnevakter, og brukt enda noen sykt-barn-dager.
I dag er det min tur å være hjemme med ham Han er endelig på bedringens vei! Da kan vi gjøre små æren i vaskekjelleren (som han elsker!), leke litt med biler og få huset fredagsklart.
Jeg har tulipaner både inne og ute nå, i potter og vaser, vel å merke.

Etter flytting i vinter, hadde jeg visst litt færre potter enn jeg pleier, så nå er blomstene satt i midlertidige potter ute på verandaen før jeg går til innkjøp av noen nye. Jeg lurer på terrakotta til alle blomstene eller kanskje noen spreke gule, eller blå... Dette må tydeligvis undersøkes nærmere.

På tampen må jeg tipse om JannePanne's fantastiske flaskedrivhus. Det skal helt klart prøves her også:) Flaskedrivhus

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir veldig glad for en kommentar, og skal prøve å svare på dem alle sammen. Kom gjerne med tips og vink eller spørsmål til innleggene.