torsdag 23. februar 2012

Blogglotteri hos Seksti delt på fem!

Selv om jeg ikke alltid er like kreativ på interiørfronten selv, liker jeg å følge noen blogger med interiør og det gode liv som fokus.
Jeg har funnet en jeg liker kjempegodt! Den er stort sett cup cake fri, men mangler ikke akkurat farger av den grunn. Jeg liker unike hjem og kreative innlag med personlighet og det er det i bøtter og spann her. Den får meg til å tenke på barndom, bare føtter og peiskos. Vil du ha mer av det i ditt liv, kan jeg anbefale noen zen-øyeblikk med å lese en herlig blogg om trangboddhet som er full av fleksibilitet.

Seksti delt på fem!

Nå er det dessuten blogglotteri i samarbeid med Pur Glede - en annen av mine favoritter, så fort deg inn på siden og kikk!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir veldig glad for en kommentar, og skal prøve å svare på dem alle sammen. Kom gjerne med tips og vink eller spørsmål til innleggene.