tirsdag 16. august 2011

En sommer er over...

Den er jo det, ser det ut for.
Heldigvis har den vært lang og god! Jeg har valgt et yrke der man jobber omtrent døgnet rundt i de mørke månedene for så å nyte ukesvis med avspassering om sommeren. Sånt kan man bli sommerlykkelig av.
Noen sommerminner å ta med seg inn i høstmørket:

Søndermarken, Frederiksberg
Tusindfryd til mor (Rørvig)

Lyngør, Tvedestrand
Vår edderkoppvenn fra Gilleleje.
New Dawn som klatrer på husveggen vår
Sommerhusroser, Gilleleje.




4 kommentarer:

  1. Hvor er de fine bildene fra?! Ble sommerlykkelig av å se på dem.

    SvarSlett
  2. Jeg burde kanskje legg inn noen bildetekster. De er fra her og der, i grunnen. Bildetekster kommer. Koselig å spre litt sommerlykke.

    SvarSlett
  3. :)
    Jeg ønsker meg sommerhusroser.. Men kan ikke noe om rosehold, egentlig. Er du en kløpper?

    SvarSlett
  4. Ikke veldig kløpper. Jeg vet de liker hestegjødsel når de plantes, men våre trives godt med vanlig øko-gjødsel. Ellers er det bare å sjekke hvor mye sol de liker og herdighetsgraden på rosen. - Fint om de er remonterende, da. Da kan du knipe av visne roser og få mye HELE sommeren.

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad for en kommentar, og skal prøve å svare på dem alle sammen. Kom gjerne med tips og vink eller spørsmål til innleggene.