søndag 1. mai 2011

Opp, alle jordens bundne trælle...

Desverre stopper mitt politiske engasjement denne 1. mai'en der. Jeg er bundet og bastet av et skrivebord. At akademikere er det nye proletariatet føles ikke som noen overdrivelse her jeg sitter og studerer VIDERE  for å forsøke å sikre meg skikkelig arbeid.
Så, bare et lite stikk av bitterhet i bildeform før jeg tar meg sammen og tenker på alt jeg faktisk har og eier og kan og har lov til.










Sånn da var det overstått: GRATULERER MED DAGEN, KAMERATER!

2 kommentarer:

  1. Ditt engasjement strakk seg i allefall lenger enn mitt (men jeg hang opp balkongflagget i 2-tida... og lurer jaggu på om det henger der fortsatt. Ut og sjekke før jeg hopper til køys, kanskje).

    Takk for koselig kommentar "hos meg" - vi har hatt ei deilig helg. 1.mai-freiring eller ei ;)

    SvarSlett
  2. Det er lettere å tilgi en litt kjedelig 1.mai når været holder seg så flott, merker jeg:D

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad for en kommentar, og skal prøve å svare på dem alle sammen. Kom gjerne med tips og vink eller spørsmål til innleggene.