lørdag 30. april 2011

Come back!

Jeg la ned bloggen for en stund siden. Jeg fant rett og slett ut at jeg ikke bare kunne skrive om hage - og iom at jeg ikke eier hagen alene, så ble det litt feil på den måten også.
Dessuten har jeg stadigvekk gode idéer innendørs såvel som utendørs.
Da jeg stod på kjøkkenet i stad og lagde hjemmlaget müsli og så hvor flott den så ut på glasset sitt, tenkte jeg at dette må jeg da dele med andre!
Jeg lager MYE mat fra bunnen av. Mye av den er glutenfri. Mye av den sukkerfri. Mye av den lavkarbo eller lavglykemisk. Jeg synes det er både viktig og godt å passe litt på hva jeg putter i munnen og gir kroppen min av gjødsel.
Jeg liker også å lage ting inne. Særlig om vinteren. Det er da også viktig? Å ta litt vare på øynene...

Så, som en fugl føniks gjenoppstår bloggen min med nytt navn og utvidet fokus- nye og flottere fjær, rett og slett.

Håper dere finner noe nyttig, hyggelig eller pent å kose dere med eller tenke på. - Jeg synes det også er viktig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir veldig glad for en kommentar, og skal prøve å svare på dem alle sammen. Kom gjerne med tips og vink eller spørsmål til innleggene.