fredag 6. mai 2011

Fredagsvask...

Jeg skulle bare vaske litt, men...
Jeg måtte ta av teppet i gangen for å vaske det skikkelig. Da ble jeg nødt til å se på det utslitte vinylbelegget og tenkte jeg skulle ha en fillerye over det i sommer istedenfor et diger teppe. Da slo det meg at jeg skulle male hele gulvet, men da jeg kom tilbake med hevftgrunningen (for slikt har jeg faktisk alltid stående etter å ha pusset opp leilighet i halvannet år), fant jeg ut at gulvet var for hullete og oppskrapet til at det ville gå. MEN: Terskelen kunne da alltids få et strøk, og karmene som vi satte opp igjen i påsken måtte da grunnes...
... fredagsvasken tok litt lenger tid i dag, og ikke bare pga rotet på benken heller.

1 kommentar:

  1. Haha kjenner meg igjen. Jeg skulle "bare" rydde gangen her om dagen. Det endte med at jeg malte en vegg og karmer rundt to dører, sydde nytt trekk til krakken samt hang opp bilder;)

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad for en kommentar, og skal prøve å svare på dem alle sammen. Kom gjerne med tips og vink eller spørsmål til innleggene.